det är bara inte min dag idag

fick springa ner till bussen i morse. Regnet piskade mig i ansiktet & jag blev pissblöt. Inte nog med det, hinner jag bara se bakdelen av den bussen jag ska med. Det gjorde lite ont i hjärtat när jag kommer 30 minuter försent till skolan och ser min lärare sitta och vänta på mig. Har i alla fall fått gjort Idrott & Hälsa provet, och fick MVG. det blir också mitt slutbetyg i kursen. Guld värt. Jag & Robin hade en vaccinationstid klockan 15.45 på Östra sjukhuset. Givetvis kommer jag försent. Springer genom sjukhusets korridorer medans tårarna bara rinner. Hatar att vara sen, och jag hatar när jag gör Robin sur & besviken. Kommer i alla fall fram och fick fylla i ett papper med massa frågor dom skulle veta för att kunna vaccinera oss. -"Är du gravid? hahaha. Ja" säger Robin och ska kryssa i rutan för att han är gravid. Det var dock inte roligt i stundens hetta. Precis när vi ska betala upptäcker jag att jag har tappat min plånbok. WOHO! TOPPEN DAG! Lägger mig nästan ner på golvet och skriker och gråter medans Robin säger lugnande "Näää, men du har säker inte tappat den". Jag vänder upp och ner på väskan ändrar han sin åsikt. "Ehh, du har nog tappat den". Vi går in till läkaren, jag totalt söndergråten. Läkaren tror typ att jag var rädd för sprutan, märkte knappt att hon tog den eftersom jag var så uppe i att sörja över min tappade plånbok. Robin var tvungen att åka iväg till hans match. Jag ringde Johanna som kunde hämta mig. Vi åker direkt till polisen och anmäler det. Spärrar alla korten som går att spärra. I samma veva loggar jag in på Facebook. Har fått ett mejl från en oerhört snäll stjäl. "Har du tappat din plånbok?" DET ÄÄÄÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT! helt otroligt. Imorgon ska vi köpa present till dom & hämta min plånbok. Sådana människor finns det dock förlite av, men ska vara glad att jag hade turen i oturen att en sådan människa fann min plånka! Som grädde på moset vann Sverige idag också... wonderful.



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0