FREDRIK, DU ÄR SÅ JÄVLA BRA!

drömde att jag hade missat Fredrik när han sprang ut. Vaknade upp & fick typ hjärtattack innan jag fick se klockan. Hade gott om tid på mig. Var en halvtimma tidigt på skolgården, men många stod redan där. Sprang omkring tills svettan lackade och letade efter fredriks päron. Men förgäves. Upptäckte att min objektivet på min kamera hade blivit snett. Orka ersätta det för 4 tusen tänkte jag och ringde Robin och grät en skvätt. Väl hemma grät jag ännu mer. Pappa tog kameran, tryckte tillbaka det snéa objektivet och gav tillbaka kameran till mig. Fixat!

Nu ska jag ner på stan, svettas ännu mer, köpa present till kära Linn sen hem till Fredrik och gratta honom ännu mer till sin student. Massa bilder kommer tas eftersom jag är så lycklig över att mitt "barn" inte gick sönder utan att det faktiskt fixade sig.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0