hjärter ess

imorgon tar treorna på våran skola studenten!!! Kommer konstigt nog sakna dom. Ska köpa en ros till Shaggie (Christoffer). Hade ju tänkt att göra ett egendesignat kort på datorn i skolan, men jag glömde det så jag ska ta hjärter ESS från en kortlek som kort till rosen. Kände mig as smart när jag kom på det. Får dock offra en hel jävla kortlek. nåväl.



Det var strålande sol för en timme sedan. Nu står regnet som spö i backen. Fikade med anna & Linda efter skolan. Dumpade min grejer vid dom och sprang iväg till en butik för att köpa en tunika jag hade kollat på. Sa att jag skulle vara borta i typ en kvart. Kom tillbaka efter nästan 45 minuter. Han i den butiken tjatar skallen av en när man är där inne. Sjukt. Men han är mycket snäll. Jag ville ha en tunika i rosa så han ringde och beställde dom på telefon, så dom kommer på Måndag. Har dock inte råd. När jag skulle gå därifrån frågade han mig om jag hade lust att extra jobba där. Fint. Jag som ville ha jobb i klädbutik. Slippa stekoset på donken. Men vi får se hur det blir med det...

Ska åka hem till Robin nu. Jag har ingen skola imorgon. så skönt.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0