midsommarafton

jag åt sill och potatis med Robin & hans föräldrar imorse. Utanför köksfönstret öste regnet ner. Eftersom varken jag eller Robin hade någonting annat för oss tvingade jag Robin hatt följa med hans föäldrar och mig till att dansa runt midsommarstången ute på en liten gräsplätt i Mossen. Där frös mina tår till is och regnet öste ner ännu mer nu, än tidigare. Jag orkade inte vänta tills pensionärerna hade fått upp midsommarstången, så jag gick tillbaka till bilen och spelade på min nya mobil. Som jag senare upptäckt vara sönder. Jag har en mobil, man kan sms, men inte ringa till den eller från den. Midsommarkvällen spenderade jag på en altan hemma hos Lina med öl. Jag frös ihjäl även om jag visspat in mig i två flisfiltar. Svensk jävla sommar, men för all del, Glad midsommar. Jag fick inte ens en midsommarkrans av Robin. Bara ett grässtrå bakom örat. Värdelöst.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0