Onsdag: Frida's utflyttningsfest

har precis fått Axel i säng. Ska snabbstäda mitt rum innan skit ungen vaknar. Tänkte gå ut en sväng i det fina vädret, även om jag är kall av mig och tycker inte alls det är fint väder ute. Det är ju as kall vind. Nåväl. Ikväll äger Fridas utflyttningsfest rum. Får en kännsla av att det kommer komma mer folk än vad som är bjudna. Blir oftast så när man bjuder massa olika helt random. Någon tar med sig någon, som tar med sig någon. Tycker faktiskt sådant är ganska oförskämmt. Hade aldrig gått på någon jag inte känners utflyttningsfest eller födelsedagsfest, så länge jag inte vet att den personen som har festen har bjudit in mig.

Har inte fått ledigt hela veckan som jag ska vara i danmark från jobbet. Det är så många olika som lägger schemat nu så jag vet liksom inte vem jag ska prata med. har skickat 2 mejl, utan svar. Får annars tvinga någon annan ta passet. Typ ringa dom som JAG alltid ställer upp för. Det kommer någ lösa sig, för Danmark kommer bli klockreeeent! Det blir det varje år. Sitter & gör en Danmarks skiva. Det blir det också varje år. Började göra en skiva till Danmark då när "det går bra nu, "glassigt" och "Boten Anna" var nya hittar! Så det har liksom blivit som en tradition att dom låtarna ska vara med, hur jävla ute dom än är. Det är så mycket Danmark och Dana över dom låtarna så det är sjuuukt!!

Igår spelade jag the sims tills klockan blir 3 på natten. HejHej, jag är nörd.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0