Söndag

försov mig till jobbet igår. försov mig till jobbet idag. dessutom får man ju en liten hjärtattack när man slår upp ögonen och tittar på klockan och flyger som en stucken gris upp ur sängen. Gick i alla fall skit bra på jobbet idag, jag var köksansvarig och raddade upp medd 4 rännor cheese. Vilket jag var så nöjd över att jag var tvungen att ta kort på det med min mobil. yää.


Jag är as-efter och har precis upptäckt modekungen.se. Jag handlar dock aldrig på internet för 9 gånger av 10 får jag typ fel storlek eller fel vara. Orkar inte krånglet. Syr typ istället. Blir exakt som jag vill då.



Att gör imorgon inför resan
- Låna faktabok om Tunisien på bibblan
- Låna Oliver Twist på engelska på bibblan
- Köpa solglasögon!
- Köpa slapp, luftig och enkel klänning
- Klippa mig
- Köpa fritidskort på Västrafik. 550 spänn rätt i sjön typ. men behöver det verkligen.
- Fixa p-piller!
- Gå tillbaka med min nya mobil som redan är sönder till elgiganten
- Gå till ving och prata om utflykten med båten som vi ska göra i Tunisien. priser m.m.
- Växla pengar till dinarer.
- BÖRJA PACKA INFÖR RESAN. WOHO!


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0