stoppljusröd

Jag har brännt mig över låren, armarna och ryggen. Igår åkte jag och Robin till Hovåsbadet. Såg några som låg och smörjde in sig i solfaktor 8 och tänkte "varför använder dom solfaktor i Sverige?!" så åker man hem, röd som ett jävla stoppljus! Idag har det typ blivit värre dessutom. Har så in i bänken ont och kan typ inte duscha i varmvatten då det gör änu ondare på brännan! Det är fan inte lätt när det är svårt.

I helgen var det födelsedagsfest för Anna på brännö. Det var så in i norden varmt men konstigt nog så frös jag som fan i skugga och satt med jacka medan alla andra stirrade på mig som om jag vore störd. Det är jag typ också... vet inte varför jag frös?? det var endå 20 grader i skuggan, MINST. Det kommer nog inte bli mitt problem i tunisien i alla fall. Hej 35 grader i skuggan.


När vi tog det här kortet så var det 2 timmar kvar tills våran båt skulle gå. Så vi gick till Saltholmen med Tom och solade.



Blinda & Tom



Här var jag inte brännd & röd som jag är nu!!!!



Här är Anna och Philip när vi har kommit upp till huset på Brännö.



Grilla... och jag hade glömmt mina korvar hemma.


Joar & Tom



Johannes Joar & Franz



Jag.



Jag & Perne!!!!


Jag & Perne!!


Några av alla



Några av alla på Brännö


Jag och Robin på Hovåsbadet på Söndagen dagen efter. Jag brände ihjäl mig!





MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0