dom perfekta brillorna!

köpte en tunika på Zara idag som jag är kanonnöjd med. Gick även in på Topshop för omväxlingsskull. På nedevåningen har dom någon slags second hand butik (?) fattade ingenting, men dom har grymt sköna jackor för ganska höga priser dock. Säder jag som i och för sig är ganska snål. Hittade en röd vårjacka för 350:- Tyckte det var lite för mycket, dessutom har jag redan en snarlik. Köpte där emot ett par svarta pilotglasögon. ÄNTLIGEN! har letat som fan efter ett par snygga, och nu har jag funnit dom för 100 spänn. Vilket jag, snål som jag är, tyckte var dyrt. Men endå värt efter allt letande efter dom prefekta pilotbrillorna.



dom är ännu svartare än på bilden & bågarna är också svarta. Nu blir det lite plugg i sängen innan jag somnar. Ska inte till skolan imorgon för halsens skull. MÅSTE bli bra. orkar inte gå omkring och ha ont och må dåligt. uch fy och blä för att vara sjuk. På lördag är det fest också. vet dock inte om jag ska gå.. det är så långt dit och jag ska jobba på dagen. men aja.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0