donsö

Mitt nya favorit ord är "jesus". Vet inte varför? vart det kommer ifrån? säger det i varje mening. Jobbade igår 12 - 19. Sen var det hem och göra iårdning sig på 40 minuter. Jag och Amanda Holm blev körde av karsten till båten som skulle ta oss till donsö. Vi träffar ett gäng grabbar som redan är stenpackade, en utav dom var christian som jag har sett två gånger under detta året. Berättade för honom att båda dom gångerna jag hade träffat honom under detta året hade han varit dyngrak, då lägger han citatet "va? det minns jag fan inte" nä! undra varför! för övrigt stank det alkis i väntsalen, undra varför liksom. Båtresan delade jag tillsammans med linda, anna, linn och amanda. En ö heter styrsö bratten! så jävla feeeeel namn. Väl framma var vi cirka 30 pers som tog följe till huset vilket på utsidan visade sig vara ett liten stuga i skogen typ. Men det var tillräckligt stort för det ca 70 pers som var där. Träffade massa människor man inte sett på hundra år. Och andra människor man kanske hellre hade valt att aldrig träffa. Alkoholen tillsammans med två kiwi och en yougurt i magen fick mig att må illa. Hade bara ätit det under dagen, så under kvällens lopp satte jag i mig två äpplen rostbiff med potatissallad, mariekex, ramlösa jordgubb/lime och 7 bira! inte dåligt. Missade givetvis båten vid 2 så jag och amanda fick underhålla oss på ön tills nästa båt gick... klockan 5. Men det var riktigt trevligt. Har förövrigt sett Philip i min klass DYNGRAK. trodde de skulle se roligt ut, men det var bara äckligt. Han slutade i badkaret med nerspydd tröja. Roligt kväll. Trevligt pack. Öl är alltid gott, speciellt med roligt  umgänge. Blev en del djupa samtal. Jesus! säger jag bara. Amanda och jag var i alla fall på donken vid 7 på morgonen och försökte få en MacFeast, men vi fick nöja oss med två bigmac, mellan pommes och två mellan cola. Har sovit till 15 idag. Men det var fett kul. nu fattas bara sommar, sommar, sommar och åter sommar!!!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

ååååh så kul vi hade ! nu ska jag kolla på filmerna :D

2009-03-29 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0