en trött barnvakt

det blev ingen skola idag för mig. Var så jävla trött. Skulle passa lillebror Axel på morgonen. Johanna kom in med honom till mig vid 8 tiden på morgonen och sedan gick hon till jobbet. Gjorde frukost till mig och skitungen. Axel fick gröt med mjölk och jag en macka med varm oboy. Det slutade med att Axel bara ville äta det jag åt, så jag fick typ lossas äta hans gröt för att han skulle bli intresserad av att äta dig själv... lite fick han i sig i alla fall. Duschade och gjorde iårdning mig för skolan. Axel började bli grinig så jag la honom i sängen men han vägrade ligga själv så jag fick ligga med honom. Axel somnade, och jag lika så. Vaknade klockan 11 och såg hur hopplöst det var att gå till skolan idag. Jag var helt död. Så när pappa kom hem fick han ta hand om Axel och jag gick raka vägen in till mitt rum och somnade med kläder och ytterskor på.



Nu ska jag städa mitt rum och packa resväskan till Manchester!!! Imorgon åker jag & pappa. ooohh, jag kommer för första gången i mitt liv få se christiano ronaldo live! lääängtar!!! På sistone har jag blivit livrädd för att flyga, trotts att min mamma har jobbat dom flygvärdinna i 16 år och jag har flygit sen jag var 1 månad gammal. Jag har inbillat mig att jag kommer en vacker dag dö i en flygolycka. så jävla nojigt. men men, hoppas jag inte dör bara.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0