IMORGON

well. klockan är halv 1 på natten och jag har nationellt prov i svenska imorgon. Jag har plockat ut min sommartunika med blommor på ur garderoben idag & hängt upp den på en krok på dörren. Imorgon ska jag ha på mig den, för imorgon kommer det bli 13 grader och sol. och imorgon ska jag faaan inte glömma mina brillor som jag gjorde idag när jag skulle gå över gustav adolfstorg och vara tuff. fick vara tuff utan glajjor... as svårt.

imorgon klirrar halva min månadslön in på kontot - 1500 spänn. Så imorgon ska jag köpa jordgubbar & äta i skolan. kanske sätta mig på lejontrappan och ta en McFlurry daim med chokladsås också. Herre jesus vad jag längar tills imorgon trots att jag har 5 timmar långt nationellt prov! hoppas inte vädret sviker mig nu bara...

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer
Postat av: LoEm

Vill du vara med och tävla om att bli veckansblogg hos mig? Allt du behöver göra är att kommentera att du är med i inlägget "The winner is..".



Lycka till!

Postat av: Liiinddaaa

Det ser mörkt ute med vädret.... men får hoppas att det bara e morgonmoln

2009-04-01 @ 07:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0