månadens medarbetare

jag är så jävla lycklig, för jag har sett cristiano ronaldo live! jag är så kär i honom. har drömt om honom dom senaste dagarna, något jag liksom låter bli att berätta för Robin.

Jobbade igår och fick reda på att jag hade blivit utvald till Februaris bästa medarbetare! jag är bäst. fick ett diplom, en pin där det står "månadens medarbetare" och ett presentkort på Åhléns på 400 spänn.

Nu ska jag ner till stan och kolla på födelsedagspresent till Sofia Hanson och studentpresent till Jacob. va fan köper man? ikväll måste jag vara hemma och jobbba på skoltidningen som jag har varit flitig med att starta. Ligger lite efter i arbetet eftersom jag var bortrest i manchester. nåväl, nu ska jag ner till stan med Amanda Gaylöv!






MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0