R

jag älskar dig för att...

Du är glad
Du är trevlig och social
Du är som en liten teddybjörn
Du gillar att krama mig
Du är min lilla fisk
Du är så mörkrädd men vägrar erkänna det
Du har blivit så duktig och ambitiös i skolan
Du har finaste kroppen i världen
Du är så söt när du säger "mihiii" och ler allt vad du kan och pussar ihjäl mig
Du får mig att skratta
Du är omtänksam
Du är rädd om mig
Du har så korta söta tår
Du posar allt vad du har när man tar upp en kamera
Du har världens vackraste bruna ögon
Du platångar håret ävn om det är 1 cm kort
Du faktiskt en gång har köpt rosor till mig
Du nyper mig i umpan även fast du inte får men du säger att du inte kan motstå
Du tycker om Scrubs lika mycket som jag
Du tycker om att hålla min hand
Du vill bo på samma ställe som jag vill bo
Du myser med mig så gott
Du måste hålla en hand på ett utav mina bröst när du somnar
Du alltid hämtar mig från busshållplatsen
Du är bäst på att trösta mig när jag är ledsen
Du märker alltid på mig när det är någonting som är fel
Du ringer upp mig
Du går efter mig
Du blir som en liten fnittrig flicka när det händer något bra
Du alltid är så snäll mot alla
Du alltid är så snäll mot mig
Du är så bra på fotboll
Du tycker om att spela nörd cs
Du är bäst på kärleksförklaringar
Du hör alltid av dig till mig
Du är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0