tappad

gick till skolan och gjorde ingenting vettigt. Är fortfarande skit sjuk, as ont i halsen och jätte trött. Träffade Robin mitt i solskenet och åkte till hans frisör i frölunda torg. Jag var så trött så jag låg och vilade på robins axel fram tills vi gick av. Vi hoppade av och kom fram till frisören, då jag upptäcker att jag har tappat min mobil. Japp, nu har jag också gjort de. tappat mobilen alltså. Kommer ju aldrig slå Robins mega misstag han gjorde för två sommrar sedan. Han la mobilen på biltaket... och körde iväg. När han kom på det och körde tillbaka så låg hans mobil platt som en pannkaka på marken. nåväl. har kollt på en ny mobil, ska nog köpa den när lönen kommer den 25.

imorgon fyller Robin år och jag har inte köpt något. Ska köpa ett läderarmband med en bricka på där det ska stå inristat "ingen carolina utan sin Robin" eller "Robin hjärta Carolina" eller bara "carolina".

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0