3 dagar kvar

nu går det undan. det tisslas och tasslas. det är blå himmel. det är maj. Jag fyller 18 om tre dagar! Har skrivit ner en lång lista på vad vi ska köpa på torsdag. kommer ha en mijlon saker att göra på torsdag! men det ska bli ruggit roligt allsammans. Lääängtar tills helgen och allt ståhej. men jag är så sinnes nervös.

Idag har jag pekat ut allt jag önskar mig för Robin. Han kom hem till mig med en ganska stor påse (?) undra vad det kan vara. hoho. det var längesedan jag var så pirrig över att fylla år! känns liksom som om jag åker berg och dalbana i magen.

släktkalaset som ska vara den 9 maj har det blivit världens bråk om i min kära skjilda släkt. Farmor vill inte ha pappa, johanna och axel där över huvudtaget. kanske inte borde säga så mycket mer... orkar inte.

hohoho kollar på arsenal - man united. min älsklings cristiano har gjort två mål och var nu nära på att göra en hattrick. Alltså. jag ÄR olyckligt kär i den människan. han är bannemej skapad av gud. sååå snygg så jag finner inte ens ord.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda

PÅ FREDAG SMÄLLER DET! mohahahhahahhhaha

2009-05-06 @ 08:12:07
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0