8 km blev 3 km

allting går så fruktansvärt långsamt, men endå så fort. Nu har vi endå hunnit gå i samma klass i två år & jag känner mig inte ett dugg visare, ambitiösare eller mognare. Snarare tvärt om. Sjukt jävla skoltrött, vill bara kolla fotboll, dansa och dricka öl. Lite sol på det så löser sig alla problem. Idag har jag sprungit 8 km i skatås med gympan. Fast, hela jävla klassen fuskade. Och då menar jag verkligen HELA jävla klassen! jag och fredrik lodsades gå i mål på 1 timma. Det var typ jobbigt även om vi inte sprang 8 km utan typ bara 3 km. Nåväl. Nu blev jag förvånansvärt sugen på att göra samhällstentan. Så jag gör den nu, innan jag bara har öl, fotboll och dans i hjärnan igen.



MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0