chips, cocacola & fotboll



bilden föreställer mitt liv. Han fick inget guld ikväll, men jag tycker han är guld värd endå. Förövrigt är jag jävligt less på allting just nu. Ingenting jag kommer vidare gå in på här. Men det är bara jobbigt just nu. Försökte sova bort allting i morse, sket i skolan, men vaknade upp lika ont som vanligt. La mig raklång på balkongen och sög in solen, drömde mig bort till Tunisien för någon sekund, sen åkte jag till jobbet. Blev på bättre humör där. Är riktigt imponerad hur jobbet och människorna där kan vara så positiva, duktiga & omtänksamma. Får mig verkligen att tänka på annat istället för att vara hemma och gräva ner sig.

Imorgon ska jag till skolan för första gången den här veckan. Efter skolan ska jag köpa tyg. Gasen i botten, här ska det zickzackas! ett linne och en klänning har designats, nu ska det tillverkas.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0