en ganska så ultimat dag

Vaknade upp tillsammans med Robin. Linda kom förbi och gjorde mig sällskap när jag packade mina väskor hem till mamma. Medan jag gjorde det åkte Linda rollerblades i min lägenhet. Gick senare på dagen på GAIS - elfsborg på gammla ullevi med Challe. Fick legga på ölen ja köpte i halvlek. Han som stod i kassar var för det första ynge än vad jag var, kollade på legget, och sa "-det var nära ögat" eftersom jag bara har varit tillåten att köpa öl i endast 2 dagar. Sjukt stollt i alla fall.

Imorgon ska jag springa 8an i skatås med gympan. så sjukligt tråkigt, men jag håller just nu på att ladda ipoden. ska skriva en hemtenta i Samhällen nu, kommer antagligen hamna i säng klockan 04. men detta måste göras!

Imorgon ska det antagligen betalas för Tunisien. Då dras det av 7 600 spänn från mitt sparkonto. Det svider faktiskt inte ett skit, för ja längtar dit så fruktansvärt mycket. Ska även ringa och boka för vaccination. nervöööös.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0