en grinig Söndag

Ännu en värdefull helg till spillo. Har typ suttit och gråtit över hur mycket jag har att göra. Sitter och skriver en Inlämnsinguppgift om Tiden efter 1945 och jag spyyyr på hur fruktansvärt tråkigt det är. Sådär tråkigt så man börjar tänka på tusentals andra saker istället för uppgiften. Som tillexempel en möjligtvis utång på onsdag? Alla som jobbar på donken ska till Babar vid 20. Har redan börjat dra lite i Linda om att hon bennemej ska följa med. Tror faktiskt jag har halva inne. Har jag det Linda? Har även pratat med the one and only Gaylöv om hon kan tänka sig att supa skallen av sig tillsammans med mig. Har inte fått svar av henne på facebook, kanske för att jag skrev på loggen för cirka 2 sekunder sedan. Men jag är så otålig. Jag vill inte ruttna på Onsdag bannemej! Johanna sa det till mig när vi käkade igår. "Lev livet så länge du orkar. sitt inte hemma och ruttna. det kan du göra när du är 30" fick lite smått panik. Tiden går ju så fort. får liksom inte glömma bort att ha roligt.

Jaaa justeja. Det var ju det där med den där inlämnsingupgiften. Måste nog göra den nu. Kommer börja gråta av uttråkighet snart.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0