Hepatit A

sjuk igen. Dom senaste 5 månaderna har jag haft problem med halsen, halsfluss två gånger och en urinvägsinfektion. och ja, här sitter jag ännu en gång med skägget i brevlådan och blivit sjuk igen. Mamma ska hjälpa mig att kontakt en läkare som ska kolla vad som egentligen händer med mitt immunförsvar! Själv var jag sjukt duktigt och bokade vaccinationstid för mig & Robin den 10 Juni. uhu, spruta och äckliga saker. huhu. Fast jag funderar på att vara den enda i världen att INTE vara rädd för sprutor. Men det går fan inte! Jag blir fortfarande nervös när dom ska ta blodprov i fingret liksom. Men å andra sidan. Ett litet stick i armen eller Hepatit A resten av livet?

inget intressant. var sjukt sugen på att dra ut igår men fegis Elin bangade! ikväll är mamma dessutom på teater och kommer hem sent ikväll, så här sitter man själv hemma. Försöker skriva lite på graf hemtentan... har läst lite i boken och jag blev förvånadsvärt intresserad (!?) men börjat skriva på hemtentan själv har ju gått mindre bra & jag sa liksom till Peter att jag var klar med dig. iiiinte direkt! ÅNGEST.


MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0