HURTFUL

21.02
vad ska man säga? Jag är totalt fast i låten att det är det enda som cirkulerar i huvudet på mig. Jag kan inte ens öva på mitt 5 minuters tal i svenskan jag ska ha imorgon. Har tagit min första åktur med mina rollerblades idag. Det gick bra. Mamma fick vara min broms i backarna dock. Men det går fint & jag kommer vara proffs i höst!



22.26
förstår mig inte på någonting. Är ledsen men jag vet inte varför. Det är svårt att förstå och vänja sig vid tanken över att saker och ting förändras med tiden, och blir aldrig detsamma mer. Hur kan känslor vända och minnen suddas ut. Minns du inte eller? Kan du inte skratta längre??


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0