Lördag!




jag kommer få IG i Engelska B! skooona mig. jag orkar inte. Kommer få tillgång till att lösa upp betyget i 3an. Det suger och jag vill dra ut med någon ikväll men ingen är ju 18 för tusan! sen finns det ju nötter som ska vara hemma & kolla på melodifestivalen. Skoooona mig.

Vaknade tillsammans med tuppen klockan 10. Åkte in till stan för att kolla Göteborgsvarvet som jag lovade pappa, för ett år sedan, att jag skulle vara med. Näää, inte riktigt vaa? Men okej, nästa år då! Har ätit middag på restaurang Söder med johanna. Det stod mellan pizza eller pesto. Det blev pesto. Utsökt med en Carlsbergs öl till det. Mm, nu är det snart sommar! Igår betalade vi Tunisien resan så den 24 Juni kan vi bah hälsa hem och drar till solen. Skoooona mig, jag längtar!!!

MAKE SOME FUCKING LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda.

jag lovar dig att det är någon som ska ut ikväll.. du hittar säkert någon som vill följa med tillslut. annars, får du gärna vara med oss nötter & kolla på melodifestivalen.

2009-05-16 @ 19:00:23
URL: http://weilov.blogg.se/
Postat av: caaaarolina

mh, det blir väl så tillslut! :P

2009-05-16 @ 19:54:52
URL: http://cheersdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0