tusen tack för igår!

tusen tack alla för igår! Jag har inte hämtat mig sen gårdagen, endå är jag sjukt pepp för en utgång ikväll. Låter verkligen som en nybörjare. Hade så fruktansvärt ont i huvudet under hela kvällen, vilket gjorde utgången igår blev ganska kort. Men jag är verkligen glad över att alla var på sitt godaste humör och firade mig kanonbra igår. Alla presenter jag fick är jag helt galet tacksam över. Trodde jag var bra på att köpa presenter, men det fick jag se motsats på igår. Sicken fantasi alla har!




Ikväll har jag tvingat Elin med ut. Men hon är bannemej lite seg. Lockade med att jag kunde bjuda på förkrök här hemma, men hon var fortfarande osäker. Ska fan övertala henne. ÄRE HELG SÅ ÄRE! ÄR MAN 18 SÅ ÄR MAN!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: Amanda Holm

är det bikinin du fick av mig som du har på dig på bilden med solglasögonen? :D :D

2009-05-09 @ 23:36:40
URL: http://amandashow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0