update

igår; jobbade. kommer få feting lönen nästa månad. Åkte hem till Robin som tvingade mig se på film. Chips fanns till undersättning så jag tyckte tillslut att det var helt ok. Somnade efter 20 minuter och Robin irreterade sig på mitt snarkande så jag gick upp och la mig.

idag; försov mig givetvis. Kom försent till gympan. Vi skulle springa 8 km, vilket jag inte var så ledsen över att jag missade. Men så fick jag reda på efter gympan att vi ska springa 8 nästa gympapass. Ta mig i röven! jag orkar inte. springa är fan det tråkigaste som finns. Köpte i alla fall träningskläder idag. Byxor som egentligen kostade 400 och nu 250. och en t-shirt som egentligen kostade 400 men 150 nu. Hon i kassan kunde inte skanna in t-shirten... så jag fick den gratis!




min dator suger. jag kan inte ladda upp bilder. punkt.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0