ett litet paket har kommit

Igår fick jag ett sms från pappa om att mitt paket från h&m har kommit, jippie! Min fin, fina bikini har kommit!! Sitter med halsont nere i Robins kalla källare. Misstänker att jag fick lite bacieller från alla som drack ur Annas födelsedagsdrink. Och jag visste det, när jag tog upp glaset tänkte jag "fan, nu kommer jag säkert bli sjuk" mycket riktigt. nu sitter jag här med skägget i brevlådan. Lika ont i halsen, som vanligt! Mamma vill givetvis att vi går och kollar upp mitt immunförsvar, vilket kan vara ganska bra att göra efterosm jag har varit sjuk nu 5 gånger bara på det här året. Måste troligtvis ta bort mina halsköttlar. Men det vill jag, dom bråkar med mig helatiden.

just nu, den bästa låten som existerar. Vill ha hela hans album i min ipod så jag kan stänga in mig och bara lyssna. Wonderful!

I used to laugh it of
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in the pouring rain
The more I have to change I just stay the same
The same, the same, I stayed the same

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful


Ja. alla nära och kära. nu är det bara
4 dagar kvar tills Annas födelsedagsfest på brännö
13 dagar kvar tills Linn fyller 18!
17 dagar kvar tills det blir sommarlov för NTI gymnasiet
25 dagar kvar tills Linda fyller 18!
29 dagar kvar tills jag & robin åker till Tunisien i en vecka


MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0