20.39

På spårvagnen hem idag skulle spårvagnen som jag satt på precis lämna svingelns hållplats då en man i 30 årsåldern trycker på knappen för att öppna upp dörrarna. Han kliver på i endast iklädd i en t-shirt! Han säger till spårvagnschuffören "jag har blivit rånad, hoppas det är okej att jag åker med till redbergsplatsen" Givetvis får han åka med. Han ser livrädd ut, och fryser gör han minst sagt. Vad händer. Jo, två jävla KÄRRINGAR (obervera att jag är otroligt irreterad när jag skriver det här) sitter och skrattar. Alltså, dom sitter och skrattar åt han inte har några byxor på sig?! Jag blir så JÄVLA förbannad och säger "Hur fan kan ni skratta?!" Får tillbaka ett litet fnitter från den ena feta tanten som säger ungefär att det var lite roligt att han har blivit rånad på sina byxor. Alltså?! EMPATI KALLAS DET!!!!!! ÅÅÅH!!!"JRGÖKB FNKFNVCX. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD. KÄRRING JÄVLAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0