Godnatt

idag har varit världens mest meningslösaste dag (meningslösaste? säger man så.) Jag har inte gjort någonting. Idag var ju den där dagen jag behövde göra tusen saker. men jag gjorde inte ett piss. ville skjuta mig själv när jag vakna imorse och fick se vädret. Vägrar gå utanför dörren en sådan här dag. Då kommer jag sluta på psyket. Åt ingen frukost. Banga träningen. Låg i soffan, med duntäcket upp till näsan. Fuck my life.

Mest händelserikaste idag var tjuv och polis leken utanför mitt fönster. Och alla vet ju hur jag blir när det är poliser i min närhet. Stod och tryckte näsan intill fönstrett. 3 polisbilar varav en polis gick omkring med ficklampa i mörkret. Tror ni inte han ficklade upp mott mitt fönster och fick syn på mig. Tjena. Inte tvättat håret på typ 4 dagar. Snyggve.

Mamma och jag bäddade ner oss i sängen för natten klockan 8 idag. Låg och kollade på Bridget Jones dagbok. Mamma somnade och jag ville inte kolla själv så jag stängde av tv:en, släkte lampan och stirrade upp i taket. Kan inte sluta tänka på mitt företag jag vill starta upp. Min egna lilla webbutik. Så nu sitter jag här, skissar upp kläder och smycken och äter polarknäcke.

Jag har aldrig varit så här skoltrött. Eller jo, kanske. Men jag är fruktansvärt skoltrött. Men jag vet hur besviken jag kommer bli på mig själv om jag inte kör i 110 nu. Sen finns det ju en viss lärare man träffar 3 timmar gånger två varje vecka. Och för varje lektion som går tänker jag bara mer och mer elaka tankar. Och jag ska bli polis liksom.. pff.. men. man får faktiskt tänka elaka tankar om elaka människor, men inte om snälla. Punkt slut.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0