hemma bra, borta bäst!

Italien i korthet: Det är ingen myt att italienare är snygga. Det är rakt igenom true story. Typiskt en italienare, ALLA, och då menar jag ALLA, varesig en 60-årig gammal gubbe eller en 5-årig liten flicka. Alla har glansiga jackor. Oftast svarta, men också mörk blå eller lila. I cesena, den staden jag befann mig i första dagen kryllade det av cyklister, kyrkor, parker och dyra affärer. Så dyra att jag bara vågade stå och trycka näsan emot skyltfönstret. Köpte skit goda chips och satte mig på en kyrktrappa och inspekterade folket. Dom är faktiskt riktigt trevliga dom där italienarna. Dom fattar nada engelska. Men dom ler och pekar endå.

Italien - Sverige matchen var ganska öde. Hittade en ny snygg i svenska landslaget, safari. Har för mig att han var flint? Men han hade bannemej hår nu. Har det planterats hår eller blandar jag ihop två människor nu? Satt bakom ett italienskt par som inte var intresserad av matchen över huvudtaget. För det första hade dom typ klädsex på arenan, skrek-pratade med varandra och kedjerökte. Försökte hosta blöta, högt överdrivna hostattacker i nacken på honom för han skulle fatta men han hade nog inte alla bistick i lådan. För det andra envisades han med att STÅ upp och ta massa dåliga bilder med kamera och mobil och fan å hans moster. på grund av det missade jag typ halva matchen och fick glo in i en italienarerygg 45 minuter av matchen.

Hemma i två jävla månader nu. Sen åker jag till Dubai gott folk.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0