läder lapp

jag
har
hittat
dom
snyggaste
skinnbrallorna
någonsin.

det har gått så långt att jag drömt om dom. Att jag köpte dom, men när jag satte på mig dom var dom ett par skitfula manchesterbyxor, hööhh. 399 kr och dom är mina. abstinens. måste ha. stalker. beroende. psykopat. Jag måste ha dom!

flyttar från mamma till pappa idag. ska be mamma föra över pengar från mitt sparkonto så jag kan köpa dom imorgon. mhmmmmm......... detta är typ den sjukaste kärleken jag varit med om. FAN så snygga e dom ju inte (fast joo)
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: gaylöv

JO dom är SÅ snygga. hade jag inte haft så feta lår och korta ben hade jag lätt köpt dom. mahaha

2009-11-08 @ 13:49:50
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0