lite fritid.

Ditt namn : Carolina
Hur gamal är du : 18
Du bor i : Gööötlaborg
Är du nöjd med stället : Bästa
Är du singel : herre guuud
Förhållande eller singel : Förhållande
Gillar du någon : ja.
Du bor med : mamma i tre veckor, pappa i tre veckor.
Vart vill du bo förutom där du bor : Vill bo där jag bor. punkt slut.
Är du nöjd med dej själv : Ja.
Vad har du för hårfärg : Blondie.
Vilken skola/gymnasium går du på : NTI-gymnasiet
Är du nöjd med den : som fan.
Vilka umgås du med där : dom i min klass. annis linnis lindis typ.

Har du kysst någon i veckan :
Ja
Har du kramat någon i veckan : Ja
Har du blivit jagad av vakt : Nej
Har du vart full : Ja
Har du pojkvänn/flickvänn : pass
Har du pierciat dig någon gång : öron
Har du ramlat inför folk : haha, japp! Idag!
Har du sjungit inför folk : Ja?!

Tycker du om någon kille/tjej : Ja
Vad gör du när du är med vänner : Umgås. snackar en jävla massa skit.
Får din pojk/flickvänn kyssa någon annan :
Har någon varit otrogen mot dej : Ja, det har någon.
Har du hånglat med flera en 3 samma kväll : uwe, nej!

Beroende av: Internet
Vad tror folk om dig?: ingen aning
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen och längden
Vad säger du för att imponera på någon?: imponerar inte.
Hur imponerar man på dig?: vänlighet, omtänksamhet och HUMOR!
Brukar du skratta för dig själv?: Ja! och åt mina egna skämt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"jag är på depp och det är inget folk haha vad gör du pussar"
Äger du några converse: vita & röda
Sprit, cider, vin eller öl: ÖL! Heiniken eller Mariestads
Brukar du bli för full: Inte för full.
Är du allergisk mot något: Elaka människor
Hur svarar du i mobilen: beror på vem det är
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar
Brukar du komma i tid: Har blivit bättre, så, Ja.
När mår du bra: När jag är med människor jag tycker om.
När blev du fotad senast: Idag, för en tidning.
Hur känner du dig nu: trött i ögonen, pigg i kroppen.
Vanligaste färg på dina kläder: svart!
Vad tycker du om fötter: vemod
Vad saknar du: Thailand

Favorit dryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: mm, mumma.
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 00.00
Är du blyg?: Nej
Sysslar du med någon idrott: gym?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: minns jag inte.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: åka kundvagn ner för en backe

Är du nöjd med ditt liv: självfallet.
Är du bortskämd: verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Jobbar 15 - 21
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Bloggerskan Kenza
Vad längtar du till?: Julafton och Dubai!

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut!
Vad använder du för shampoo?: Elvital och ett annat som jag inte vet vad det heter men båda verkar för volym.

Gröna eller röda äppeln: grönröda äpplen.
Gillar du golf: Ja, till viss del.
Vilken tid gick du upp idag: 11
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej.
Har du strumpor på dig nu: nej, usch
Är det okej att gråta: Ja!

När grät du senast: jag gråter oftast glädjetårar - så typ igår eller nått.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en lägenhet.
Bär du glasögon eller linser: läsglasögon. knappt det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, växt ifrån det.

Vill du gifta dig: Ja, men jag längtar inte.
Vill du ha barn: Ja, DET längtar jag till!
Är du bra på att laga mat: Njaää.. sådär
Är du flygrädd: Har blivit det med tiden.
Hur vig är du: nej
Är du musikalisk?: nej!
Vad dricker du helst när du är törstig: iskallt vatten!
Vilken är din favoritglass: Pigelin och twister
Tror du på ett liv efter döden: Ja, fan vad tråkigt annars.
Tycker du om sushi: yes
Vad äter du helst när du ser på film: sådana dära snacks med sourcream smak.
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nattuggla
Vilken ögonfärg har du: Brown eyed girl.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo, jag har ju det.
Biter du på naglarna: som fan
Röker du: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: när jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0