riktig jävla surkärring

november. nu börjar deprimerande carolina yttra sig. hur fan kan man vara positivt inställd till vintern? Kom på en drastisk jämnförelse igår. Om man ska placera positivt och negativt i svart och vitt blir ju vitt positivt och svart negativt. Om man ska plasera in svart och vitt i sommar och vinter. Då blir ju vintern svart och sommaren vit. Det betyder ju rent logisk att sommaren är positiv och vintern är NEGATIV! SVART! DET HEMSKASTE JAG GÅR IGENOM PÅ ETT HELT ÅR. om jag inte åker till dubai i Januari vet jag någon som kommer bli emo och ta självmord på julafton. det var därför jag drog täcket över huvudet när klockan ringde imorse. det är ju för fan fortfarande svartnatt ute när man går upp på morgonen. glöm skolan idag, jag orkar inte. kan inte solen komma och hämta mig snart.

nej. dags att återgå till naturkunskapen.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0