00.03

imorgon ska jag upp klockan 06.30. Duscha och göra iordning mig och sitta vid skolbänken klockan 8. prick. Har foto A och den läraren är som jag tidigare har berättat, inte att leka med! Har inte gjort min naturkunskap ännu. Antingen dygna eller göra läxan nu och antaligen komma försent imrogon eftersom jag itne kmmer bli klar med läxan förän om två timmar, minst.

Måste göra allting på en och samma gång nu inann jag åker på Onsdag. Längtar så fruktansvärt mycket. Upptäcker mig själv sittandes framför hemsidor på internet om Thailand... precis som jag gjorde innan jag & robin skulle till Tunisien. Då vet jag att jag längtar på riktigt!

godnatt så länge.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0