17 krabbor

fikat med sofia. pratade massa resor. hon ska åka till samma ö i thailand som mig nästa år, vilket är ganska otippat eftersom ön (koh samet) är ganska okänd bland turister. well. hon ska få mina gamla bath, kartor och visitkort av mig. Kommer vara hennes personliga guide här hemma enda fram tills hon åker. jag är besatt av Thailand, det ÄR mitt andra hem.

just nu kryper det omkring 17 krabbor här hemma. mamma och karsten ha köpt levande krabbor som ska dödens dö i en kokande kastrull. tycker det här är as roligt. trodde det inte var så roligt att se en krabba ligga på rygg och snurra runt på parkettgolvet. jössös. jag är verkligen inte djurens bäst vän.

ikväll ska jag träffa A. hejdå
MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0