Fredag

intalar mig själv att det faktiskt inte gör så mycket att det regnar och är kallt, för jag ska väl endå åka bort snart.. eller. Jag kommer inte klara av den här vintern utan att åka bort till min sol igen! Ska verkligen försöka jobba ihop pengar så jag kan åka bort någon gång under vintern, eller tidiga våren. Då blir det ju givetvis Kap Verde öarna, eller om mamma vill tillbaka till Thailand.

fredag kväll. Vi har pratat om att gå ut, men det verkar som om det här vädret deppar ner alla till noll. Jag själv måste nog doppa huvudet i en naturkunskapsbok ikväll. Så länge inget mirakel sker, och det lär det nog tyvärr inte göra.

föresten, fick se en mycket rolig syn imorse. Axel tycker givetvis det är fantastisk spännande och ha sin stora syster tillbaka till lägenheten. Imorse kom jag in i mitt rum och Axel hade hittat min trosor och BHar och trätt dom över huvudet. Han stapplade omking som en gran klädd i underkläder och tyckte han var jätte stilig. Det sjuka var att han blev jätte ledsen och sur när jag skulle ta av det på honom. Lite transa är det väl över honom endå kanske, haha!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer
Postat av: amanda holm

haha smygbögen!

2009-10-16 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0