inte min dag igår

igår, den 30 september, var inte min dag NÅGONSTANS. allting var dukat för en perfekt, men lite stressig dag. Vi var ett gäng som skulle ut tillsammans men skulle förkröka på Öckerö. Jag glömmer min klänning hemma på morgonen, går tillbaka och hämtar den och missar då spårvagnen. Det resulterar till att jag kommer försent till skolan en tredje gång av tre möjliga. Ska köpa min skor på håltimmen då mitt kort inte vill fungera. Först finns det ingen täckning, sen finns det tydligen inga pengar (?!) ringer mamma och då hade hon glömmt sätta in pengar. härligt. Men jag fick tillslut skorna. Sitter i skolan och jobbar på en logga i grafen. Ska spara, då funkar inte domänen på datorn så jag kan inte logga in på mitt konto coh spara loggan där. Helt plötsligt dör min dator. Det är underbart. Fuck my life. Jag missar bussen till öckerö så jag får ta en annan buss. Väl främme i huset på Öckerö upptäcker jag att jag har glömt mina smycken och mina srumpbyxor hemma!

Efter många om och men. Det blev en bra kväll, men fan vad 30 september INTE gillade mig. Jag gillar att jag spenderade mer pengar på Burger King än deep.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0