tillbaka till verkligheten

tillbaka till helvetet mina damer och herrar. Jag har lämnat mitt underbara Thailand för fuckin MINUSGRADER?! Vi spenderade dom tre första dagarna i Bangkok, under dagarna låg vi vid poolen och slappade, eller sov snarare, och under kvällarna och nätterna gick vi på marknader. Drack fruktdrinkar på 71 våningen av bang yang tree. Dom sista dagarna i Thailand åkte vi ut till en ö som heter Koh Samet. Bada, sola, och dricka ännu mer fruktdrinkar. Turistdött ställe tack och lov. Men när turisterna hittar dit ska jag dränka dom i min ananasdrink! Jag köpte i alla fall upp halva Thailand, till och med på barcadi breezer, så allting fick liksom inte plats i min resväska. Dessutom var den ganska överviktig. Inte nog med det. Den har fasnat i Köpenhamn, där vi gjorde ett stopp imorse. Så nu sitter jag här hemma och rullar tummarna. Har rullat dom så mycket att jag har hunnit bli lite nervös på köpet. Tänk om den är putts veck för alltid liksom? börjar ana oråd.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0