TORSDAG

besatthet skrämmer mig. riktiga jävla stalknings signalement skrämmer mig. det var mer än vad jag trodde, riktigt mycket mer än vad jag trodde. för övrigt måste jag slagit mig själv i sömnen inatt eller så gick det vilt till på dansgolvet. Jag har ett rivsår/jack på pekfingret (vilket blir as jobbigt när man ska dressa hamburgare) har funnit ett blåmärke på insida lår och på insida knä?! v a d - h ä n d e - d ä ä ä ä r - ?

idag har jag och min kära mor, men mest jag, skapat en liten mapp som är döpt till "carolinas och annas resemapp" Det enda som ligger i denna mapp är en fjärdedels A4 papper med olika städer/länder textat på som jag skulle kunna tänka mig att åka till. Vilket närmare bestämt är; Kap Verde, Dubai, Miami, Venezuela, Argentina, Sydney. Vi får väl se vad mamma väljer först. vi åker tidig vår 2010. typ januari, mars eller något.

tjoflöjt, nu ska jag åka hem till pappa, upp och jobba 11 - 15 imorgon.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0