13.01

vaknade av att jag pratade i telefon med Robin, 06.50 var klockan då. Somnade om och försov mig till skolan, idag igen. Måste bli ändring på detta. Dricker hallonsoda och betraktar mitt stökiga rum. Ska börja med min prjektplan till mitt projektarbete, sen naturkunskapen och sen psykologin. Mycket måste göras idag.

Onsdag, imrogon, ska vi ut. Mihi! Det var så längesedan & jag ska antagligen ha på mig min nya klänning som jag ska sy ikväll samt mina skor jag sa köpa imorgon.

Lördag kommer fin-fint besök från Fredrikshavn. Lite dana-folk. Det blir en öl eller två, ska nämligen jobba söndag. När helgen sen är över är det bara två ynka dagar tills jag åker till Thailand. Kollade vädret, det ska regna ganska mycket. Men, hallå, det är Thailand vi snackar om. Mitt andra hem. Och den här gången ska jag inte snåla med fickpengarna och shoppingen!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0