15.45

slutade 15.00 från jobbet. nu är jag totalt sysslolös. Vill hitta på någonting nu, innan jag sprängs, men har ingenting att göra. Snart kommer det till och med gå så långt att jag sätter mig ner och pluggar!

Igår var linda, linn & jag på swopping. Vet inte hur jag ska förklara ordet swopping kortfattat, men det går till så att; Du tar med dig till ex. 4 plagg till butiken & byter ut dina kläder mot fyra andra klädesplagg i butiken. "Mitt skräp kan vara någonannans skatt" sa någon. Jag kom dit med en kasse full med skitkläder och kom hem med en fin stickad tröja, en vit tunika, en grå långärmad t-shirt och en oversize svart t-shirt. Mycket nöjd. Detta måste jag göra om.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0