en fredag som känns som en måndag

här hemma en sväng för att spela the sims under håltimman. jag är beroende men måste ladda batterierna till min 3 timmars Naturkunskaps lektion... dock med världens bästa lärare!

Linn hoppade in i klassrummet och vevade med armarna och skriker "pepp för ikväll eller?" Jag älskar när alla andra är pepp men inte jag, för jag vet precis hur det är att vara pepp, men ingen annan är det. Jag har tänkt flera gånger idag att det måndag (?) men, det är ju fredag. Vill vara pepp. Men det finns fan ingen ork. Jag vill bara lägga min under täcket. Lyssna på musik. Dricka te. Designa en ny tröja och sy. Göra armband. Jag vill vara ensam. Äta godis & bara tänka på mig själv. Tänka på livet och tänka på framtiden. oj, hur hamnade jag här? Nåväl. The sims nästa!

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0