ett löv på marken är ett för mycket

jag fryser. det är i mitten på september och jag tror fortfarande det är sommar. var tvungen att rota fram en halsduk imorse? Vart fan har jag lagt den? har ju inte använt den på fem månader. Hoppas varje gång jag lägger halsduken på hyllan efter varje vinter att det blir den sista. Men nej. Den dyker likt förbannat upp igen. och fort går det. För inte känns det som om det var längesedan jag skuttade iväg i min rosa klänning till skolavslutningen för att kort därefter ha tre månaders sommarlov framför mig. Nu är det över. Inte nog med att skolan ha satt igång, hösten är också på väg... om den inte redan är här.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0