lördagskvällen

skulle egentligen vara på en kräftmiddag just i skrivandets stund. men mamma & jag har varit hemma hos Karsten ikväll för att liva upp stämningen lite efter det tragiska som hänt. köpte ljung till honom. åt mat. kollade på tv & käkade godis. Nu har jag tagit mig hem i lördagsnatten. fy fan för att sitta nykter på spårvagnar med en miljader fulla människor. En tjej påminnde mig om min känsla. Hon går på vagnen och säger (överdrivet högt) "ååhåå!! haha. tur att jag är full, man hade fan inte velat vara nykter på den här vagnen! haha" och där satt Jag. som om hon lästa mina tankar. nåväl, imorgon blir det antagligen jobb. dax för sängen.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0