övrigt

idag har det varit en bra dag. vaknade dock alldeles för sent och det slutade med att jag kom försent till skolan. Hade skolfoto. Hoppas innerligt dom redigerar kortet innan dom printar ut och skickar hem till mig, jag ser ut som ett ljushuvud.

Längtar så mycket till imorgon, ska möta mamma utanför min skola så ska vi köpa tyg! Jag ska äntligen få sy min underbara klänning som jag har gått omkring och tänkt på! och fredagen den 25 (när lönen trillar in) ska jag köpa mina fin, fina skor. Hur kan man bli så glad för kläder? Känns som en sjukdom.

Tack & hej. nu ska jag städa mitt rum. men för allt i världen, missa inte "älskade, hatade förort" på SVT1 klockan 21.
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0