pjanoo

Anna ville inte följa med ut eftersom hon inte mådde bra. Efter det ville inte Linda heller följa med eftersom hon heller inte mådde bra, det resulterade till att inte Hanna heller ville följa med. Well. kvar var jag & Linn. Fick reda på hemma hos henne att cigge, simon och dom andra inte heller skulle ut längre. det var som om ödet sa, "gå inte ut ikväll". Men jag kunde inte med att sitta hemma, råpepp, på min LEDIGA dag! Linn mötte dimman i alla fall på två röda. Snett eller inte, jag har aldrig mött en människa som har varit så i sitt esse någonsin. kvällen rullade och plötsligt droppade simon och cigge mfl upp trots allt. Tackar gudarna för att jag gick ut även om oddsen gick emot allt.

i vilket fall hann jag gå upp och ner för avenyn innan jag fick sova på soffan hemma hos pappa eftersom min säng var ockuperad.

JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA NÄR JAG SER DEN HÄR BILDEN. LINN JAG ÄLSKAR DIG.

MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahha, e det vimmelbild?? Hahahahah :D ¨åh va fint

2009-09-10 @ 23:14:00
URL: http://lijole.trumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0