tolv myggbett

det känns som om jag varit borta i en evighet. dagarna gick så oerhört långsamt. låg i tältet, väntade på mat. åt. gick tillbaka till tältet och väntade på nästa måltid. åt. sen låg vi lite mer i tältet. trots en ganska ohändelserik vecka på brännö med klassen, kan jag endå inte minns sist jag skrattade så mycket. att inte kunna göra sig riktigt ren ordentligt. den enda "dusch" man har är en hink med vatten som man får hälla över håret. att sova i en liten sovsäck i ett tält och vakna mitt i natten av att regnet piskar mot tält taket. att behöva nästan sloss om man för att man ska kunna äta sig mätt under dagen. att behöva vara nära inpå att spy varje gång man går in i bajamajan för att man måste göra sina behov, men är naturligt vis inte den första som har suttit där. men endå var allt så fint och charmit.

vi åkte främst dit för att delas upp i grupper. med gruppen skulle man göra en måltid, samt diska. spela in en skräckfilm, skriva manus och en skräckhistoria. det blev bra, men det blev givetvis bara anna, linn, jag & linda som jobbade. men folk offrade sig verkligen i sista sekund och filmen blev tillslut bra. dock kan jag hålla med om att fylla stod nästan mer i centrum är själva skolarbetet, som vi faktiskt var där för egentligen. men en bra kombination blev det i alla fall. har i och för sig blivit helt galet sjuk. ska göra någonting åt det. dricka te och äta frukt. & sova! alla låg och pratade i stugan till klockan blev 4 på natten. så jag har itne sovit någonting.

MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0