WEBBDESIGN

imorgon ska hela våran klass prova studentmössor. STUDENTMÖSSOR? jag tänker fan inte ha en jävla studentmössa! jag tänker inte ta studenten. inte nu! va fan. har jag blivit så stor? nog om det. hade min första webbdesign lektion idag. easy cake som Fredrik hade sagt. Walk in the park som Patrick hade sagt. Chill som jag hade sagt. dock fick vi en bok! jag hatar skolböcker. det leder till att man får massa läxor. Trodde jag skulle få slippa läxor i webbdesign. Jag sa till Linda innan vi började lektionen att om vi får en bok i det här ämnet kommer jag slå huvudet i datorn så den går sönder. sen skalla tangientbordet tills det går sönder och jag blöder ihjäl och dör. och där med slipper bokfanskapet... nu fick vi ju en bok i webbdesign och det jag lovade Linda att göra var till viss del ett överdrivet skämt. Men om jag hade vaknat på fel sida idag, DÅ hade jag slagit sönder mig själv mot datorn och tangientbordet. för övrigt känns och låter webbdesign som ett roligt ämne.


MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0