02.39

Kvällen kunde blivit bättre. Legat under täcket hela dagen idag har försökt tänka bort allt skit som surrar. Tvingade mig hem till Amanda, som tillsammans med Elin och Hanna, fick mig på lite bättre humör. Kvällen kunde som sagt tyvärr inte bli bättre. Min "kära" syster hade tagit mina oanvända studentskor som jag ställt på finaste hedersplatsen på mitt rum hos pappa. Jag vill inte ens packa ner dom i en resväska för att flytta hem till mamma, så rädd är jag om dom. Nu har syster ramlat omkring med dom på PUSH "för där man man inte ha converse på sig, det var liksom därför jag var tvungen att ta dom" tur att man själv inte är så ytlig. måste vara jobbigt. åh. jag stör mig. godnatt.


MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0