DU ÄR EN LÖGN.

ingenting av det du lovar är sant. ingenting av det du säger till mig är sant. dina ursäkter är en lögn. du är en lögn och jag vill inte vara med i ditt spel längre. jag brydde mig om dig, jag ville att du skulle ha det bra, att vi skulle ha det bra. det enda jag bryr mig om nu, är se din bilck så sårad som min. det enda jag bryr mig om nu är att se dig gråta så som jag gör. jag vill se dig lika trasig, som du har gjort mig. inte tordde jag att den jag älskade som mest kunde göra mig så fruktansvärt ledsen och besviken som du. respekterar inte du mig, tänker inte jag respektera dig. så som du behandlar mig, kommer jag i framtiden behandla dig. du har sårat mig nog. vill inte slösa bort mer tid på dig och dina lögner, men fy fan vad ont det gör att bli sviken av den men älskar. tack, men nej tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0