Måndag


Mår typ fortfarande dåligt efter Lördagsnatt. Säger bara, ALDRIG MER JACK DANIELS. ALDRIG MER. Var uppe tidigt och jobbade två timmar. Stressade iväg till min kännsloutredare vid 13 tiden, men hon kom aldrig så jag fick åka i ösregn tillbaka in till stan igen. Sitter hemma och glor på mitt stökiga rum som måste bli städat. Väntar på att pappa ska vakna ur sin 10 minuters tupplur som nu har blivit till en 20 minuters tupplur. Vi ska ut och göra måstegrejer. Klacka skor och handla typ.

Föresten, min lillebrors mamma ska bli Härd den 11 september.
Efter 7 års tid. Det var ju påtiden kan man säga!
MAKE LOVE / CAROLINA


Kommentarer
Postat av: Lindis

Nämen vilken sötnos hade vi här då!

2010-08-16 @ 23:15:48
URL: http://lindajlesslie.blogg.se/
Postat av: amanda

VAFAN! ska dom gifta sig? varför har du inte sagt nåt! nu sitter jag ju här & lipar mitt i receptionen inför alla människor! åh va fint! hälsa dom så mycket!!!!!!

2010-08-17 @ 11:42:25
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0