13.58

Är smygkär i Jay Smith, men var ändå ganska nöjd över att vakna brevid världens bästa imorse. Övningskörde ut till Sisjön, sen hem igen. Gick som en dans. Proppar i mig mörk julkola och kaffe, samtidigt som jag lyssnar på Jay Smith - like a prayer om och om igen. Ska snart åka hem till Lovisa för att säga farväl av Linda. Ikväll är det Pluras tur i så mycket bättre. NÅÅÅGON kommer ju sitta bänkad. Har även bett pappa spela in programmet. Ååååhhh, bara 11 dagar kvar tills jag får se honom live!

PS. Fick en chokladkalender av mamma. Som ni kanske redan vet har jag ju lite svårt för att hålla fingrarna borta från allt som kan lika godis. Öppnade lucka 4 redan igår. FAN vad jag ångra mig imorse när jag skulle öppna dagens lucka!!
MAKE LOVE / CAROLINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0